פוסט ראשון

טוב זהו בודאי רגע מרגש ומלחיץ כאחד. דן כבר לוחץ עלי זמן מה לגשת למלאכת הכתיבה, ומי שמכיר את דן יודע שכשהוא מביע דעה נחרצת לגבי משהו – אין לאף אחד או אחת יכולת להתנגד. אז אני יושב וחושב על הבלוגים שאני מכיר, ללא כל סדר חשיבות ורצינות. אז אני אמנה אותם כעת ונראה עם הזמן לאיזה כיוון ילך הבלוג שלנו:

1. העוקץ – כבר הפך לאתר ממוסד. כותבים שם יוסי דהאן ואיציק ספורטא על נושאים כמו חברה, כלכלה ופוליטיקה. מקום טוב למי שמתעניין (כמוני) בנקודת מבט סוציאליסטית על הנעשה בחברה בישראל ובכלל.

2. בני ציפר, הארץ – אני אוהב לקרוא אותו כי הוא יצירתי, חסר גבולות ומלא ברעל שאותו הוא מפזר לכל עבר. מכיוון שאני לא מרגיש בקו האש – זה די מבדר.

3. גוסיפ גירל – מתוך סדרה אמריקאית זנותית. טינאייג'רית עלומה כותבת על התככים והמזימות של בני ובנות העשירים באפר-איסט סייד של ניו יורק. מבדר ומשעשע, וגם די מסגיר את נטייתי המוזרה לסדרות הזבל האמריקאיות

4. הנק מודי, קליפורניקיישן – שנון, מבדר ומלא בשנאה עצמית. כמו כן רווי במין ובדיבור על מין (וגם על זוגיות, משפחה וחברים).

אז מה היה לנו? פוליטיקה, ביקורת, תככים ומזימות אצל בני העשירים ומבט מהורהר על מין, זוגיות וחברות. נראה לי שאלו יהיו התבלינים העיקריים בבלוג שלי, אבל אני לא מתחייב על כלום. במצבי הנוכחי – אני כמו כל גבר טיפוסי – לא מתחייב לשום דבר…

מרי כריסמס

כתיבת תגובה

