סדרת חינוך

לא כתבתי בעברית כבר עשר שנים וגם אין לי מקלדת בעברית אז קצת קשה לי…

רציתי לספר מעט על הבלוג הנוסף שאני תורמת לו.

מי שמכיר אותי יודע שאני צרכנית גדולה של מוזיקה. אין לי אף לא טיפת כשרון מוזיקלי, אבל מוזיקה מהווה חלק מאוד חשוב בחיים שלי.
אני יכולה להגיד בבטחון שאחת הסיבות העיקריות שבאתי לניו-יורק היא סצינת המוזיקה פה (דוקטורט שמוקטורט). לכן כששוחחתי עם חברי לעבודה אריק, אשר גדל בבית נוצרי אוונג'ליסטי ללא כל חשיפה לתרבות פופולרית, ידעתי שמצאתי את השליחות שלי – ללמד את אריק על כל הדברים החשובים שקרו במוזיקה בכמה העשורים האחרונים.
דאג ויוקו, שחולקים איתי את התשוקה הגדולה למוזיקה, הצטרפו למשימה ומפרסמים שירים בבלוג, לפעמים תחת נושא מסוים ולפעמים סתם מה שבא להם באותו יום. החוקים היחידים הם: מותר לפרסם רק שיר אחד ביום, והשיר צריך להיות חלק מהרפרטואר הבסיסי של אדם בן דורנו.
דרך אגב, אריק לא באמת קורא את הבלוג…

כמה דוגמאות:

Alt Country week

Riot Grrrl Week

Disco week

Metal Week

שבוע הבא אני מקדישה ללהקות שספייק ג'ונז ביים להם קליפ.
שבוע אחרי זה מוקדש ללהקות ששדרן הרדיו המיתולוגי ג'ון פיל אהב.

אני מאוד אשמח לשמוע דעות, ביקורות ועצות. וכמובן אם מישהו רוצה לכתוב לבלוג אז שיגיד.

אוף, עברית שפה קשה!
רונית

3 תגובות ל-“סדרת חינוך

  1. מה לגבי:
    The Nahal Regiment Band week

  2. This could be worked out

  3. על גופתי

כתיבת תגובה

